Lasku yritykselle
Suomalaiset yritykset, yhteisöt, kunnat, oppilaitokset ja valtion organisaatiot voivat valita maksaessaan maksutavaksi Lasku yritykselle.
Maksutavan tarjoaa Svea Bank AB.
Tilaaminen onnistuu helposti ja ilman viiveitä. Svea Bank tarkistaa tilatessanne reaaliajassa yrityksenne luottokelpoisuuden. Ostaja tunnistetaan salatussa ympäristössä.
Maksuaika on aina vähintään 14 päivää.
Tilauksen maksimisumma on 5000 euroa. Mikäli teidän tarvitsee tilata tätä suurempi tilaus, niin ottaisitteko yhteyttä Svea Bankin asiakaspalveluun.
Laskutuslisä on aina kiinteä 5 euroa ALV 0 %.
Huom! Mikäli organisaatiollanne on useita verkkolaskuosoitteita, niin Svea Bank lähettää verkkolaskun pääosoitteeseen. Suosittelemme valitsemaan laskun toimitustavaksi sähköpostilaskun jolloin voitte toimittaa laskun oikealle taholle organisaationne sisällä.
Jos Svea Bank ei antaisi yrityksellenne luottoa, voitte olla yhteydessä Svea Bankin asiakaspalveluun tai valita toisen maksutavan. Kiitos.
Yrityslaskulla ostaminen on helppoa osto-oikeusrekisterin avulla
Svea Bankin Osto-oikeusrekisteri on yrityslaskuun liittyvä lisäpalvelu verkossa. Yritykset voivat merkitä osto-oikeusrekisteriin haluamilleen henkilöille osto-oikeuksia, eli oikeuden ostaa yrityslaskulla yrityksen puolesta ilman virallista nimenkirjoitusoikeutta. Yrityksen pääkäyttäjä pystyy hallinnoimaan yrityksensä osto-oikeuksia. Ostajille voidaan määrittää ostorajat, ja heidän osto-oikeutensa voidaan jäädyttää ja aktivoida uudelleen.
Kun käyttäjille on lisätty osto-oikeus, he voivat ostaa kaikista kaupoista jotka tarjoavat maksutapana Svea Bankin yrityslaskua.
Osto-oikeusrekisteri helpottaa logistiikkaa ja vähentää väärinkäytön mahdollisuutta
Osto-oikeusrekisterin avulla yritys voi turvallisesti tehdä ostoksia myös muualle kuin viralliseen osoitteeseensa. Toimitusosoitteeksi voi esimerkiksi valita yrityksen työntekijän tai aliurakoitsijan osoitteen, jolloin säästyy aikaa logistiikassa.
Osto-oikeusrekisterin avulla väärinkäytön mahdollisuus pienenee. Yrityksen ostajat ovat pääkäyttäjien nimeämiä, ja osto-oikeuden voi poistaa reaaliajassa.
Osto-oikeusrekisterin avulla B2B-ostaminen on sujuvaa sekä kauppiaalle että ostavalle yritykselle.
Ostoja voi tehdä ilman nimenkirjoitusoikeutta
Osto-oikeusrekisterin ottaa käyttöön yrityksen nimenkirjoittaja, josta tulee samalla pääkäyttäjä. Pääkäyttäjä voi sen jälkeen lisätä rekisteriin ostajia sekä uusia pääkäyttäjiä.
Osto-oikeusrekisteriin lisättäville henkilöille voidaan myöntää joko yrityksen pääkäyttäjän tai yrityksen ostajan rooli.
Jos alla oleva videoupotus ei näy, katso video tästä.
Yrityksen pääkäyttäjä
- Hallinnoi kaikkia niitä yrityksiä ja yritysten ostajia, joihin hänellä on nimenkirjoitusoikeus tai joihin hänet on lisätty pääkäyttäjäksi Osto-oikeusrekisterissä
- Voi lisätä, muokata ja poistaa yrityksen ostajia ja muita pääkäyttäjiä
- Voi asettaa yrityksen ostajille ostorajan
Yrityksen ostaja
- Saa oikeuden ostaa yrityslaskulla yrityksen nimiin
- Ostajalle voidaan halutessa määrittää ostoraja, mutta se ei ole pakollista
- Ostaja saa sähköpostitse tiedon, kun hänet on lisätty osto-oikeusrekisteriin
Jälleenmyyjille
Mikäli haluatte jälleenmyydä tuotteitamme, pyydämme tutustumaan: jälleenmyyjille tehtyyn osioomme.